دسته‌ها

متفرقه

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

خدمات وبلاگ نویسان جوان

مارس 2024
ش ی د س چ پ ج
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
 
No Image
خوش آمديد!
افتتاح دانشگاه پیام نور اندیمشک پيوند ثابت
کارکنان دانشگاه

وفایی-رشنو-انتظامی -میرزاوند عبدولی

ساختمان جدید دانشگاه پیام نور اندیمشک با جضور مسئولین شهرستان اندیمشک افتتاح شد

 

 

انتشار: سه شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۲ / ساعت ۰۸:۳۶:۱۶  |
کد خبر: ۱۶۷۰۶ |
بازدید: ۷۱ views |
بدون دیدگاه

 

Print This Post
Email This Post

 

 

اندیمشک جوان، روز گذشته ساختمان جدید دانشگاه پیام نور اندیمشک با جضور مسئولین شهرستان اندیمشک و جمعی از دانشجویان افتتاح شد. به گزارش اندیمشک جوان، در این جلسه امام جمعه اندیمشک حجت الاسلام نعمت خدامی  گفت: هر جرکتی که بسوی علم اندوزی برداشته شود حرکت بسوی بهشت است. حجت الاسلام نعمت اله خدامی افزود: نتیجه […]

 

اندیمشک جوان، روز گذشته ساختمان جدید دانشگاه پیام نور اندیمشک با جضور مسئولین شهرستان اندیمشک و جمعی از دانشجویان افتتاح شد.

به گزارش اندیمشک جوان، در این جلسه امام جمعه اندیمشک حجت الاسلام نعمت خدامی  گفت: هر جرکتی که بسوی علم اندوزی برداشته شود حرکت بسوی بهشت است.

حجت الاسلام نعمت اله خدامی افزود: نتیجه بکار بردن عقلانیت در همه امور ایحاد خیر است، و در علم اندوزی با بکار بردن علم هدف ما باید این باشد که خود و دیگران را به اعلا برسانیم.

وی با توجه به فرارسیدن روز عرفه گفت: در رویات آمده است که در این روز هیچ مانعی برای اتصال به خداوند متعال وجود ندارد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی نیز از تشکیل اتاق فکر در دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت:

عیسی دارایی نیز از زحمات امام جمعه قبلی اندیمشک حجت الاسلام ناطقی و نماینده قبلی مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی فریدون حسنوند در مورد دانشگاه پیام نور این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به این نکته که در انتخاب مسئولین شهرستان هیچ دخلتی نمی کند گفت: برای انتخاب مدیران شهرستان باید یک اتاق فکر تشکیل داد تا درست انتخاب و ارتقا پیدا کنند.

رییس دانشگاه پیام نور اندیمشک هم در این مراسم گفت:این دانشگاه در سال ۷۸ با یک رشته تحصیلی آغاز به کار کرد و اکنون دارای ۱۸ رشته تحصیلی می باشد.

فرهاد کیانفر رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به این نکته که ساخت این ساختمان از سال ۸۹  شروع شده است، گفت:برای ساخت این ساختمان  ۱ میلیارد و دویست میلیون تومان هزینه شده است که در زیربنایی با مساحت ۱۰۰۰ متر مربع احداث شده که در مجموع ۳۰۰۰ متر مربع می شود.

وی لفزود: این ساختمان دارای ۱۸ کلاس، دو سایت کامپیوتر و دو آزمایشگاه فیزیک و شیمی می باشد.

۹ نفر هیئت علمی با مدارک تحصیلی دکترا و بالاتر در این دانشگاه مشغول خدمت هستند و این دانشگاه که با تلاش مسوولان به مرکز مستقل تبدیل شده از جمله دانشگاههای خوب منطقه به شمار می رود.

دسته: فرهنگی | نويسنده: yahya abdovali


ارسال نظر

 

No Image
No Image No Image No Image
 
 
 

طراحی : سایت سازه گیلان

No Image No Image